søndag den 1. april 2012

Copic tusser og påskeferie


Se lige hvad posten havde med i går, juhu 55 nye Copic tusser. Ja det er godt nok mange, og deriblandt helt nye farver. Og selv om jeg sad med seddel, hvor jeg har markeret alle de farver, jeg har, kom der 2 med som jeg havde i forvejen. Hm nå men dem må jeg se om jeg kan sælge igen.

Her kan du så se alle mine tusser :) dejligt, nu har jeg flere nuancer, så det er nemmere at lave skygger. Legede lidt i aftes.

Jeg har påskeferie, og har allerede gjort godt rent og malet dørkarme. Juhu så kan der måske laves en masse kort her i ferie, det bliver vist for koldt til at gå i haven. ØV... ville nu gerne have flyttet lidt rundt på planterne. Nå det kommer nok.

God søndag til dig.

1 kommentar:

  1. Lækker tusser, glæder mig til se hvad du tryller frem ;-) hvad hedder det der du handler ?
    Rigtig god påske søde knus

    SvarSlet